Septimia Hotels & SPA ResortLoading...

Condiţii de rezervare Septimia Hotels & SPA Resort

Rezervati un hotel în Odorheiu Secuiesc

Condiţii de rezervare

La rezervarea camerelor, clienții vor fi de acord cu regulamentul intern al hotelului și reglementările GDPR.
În cazul rezervărilor prin telefon, condițiile vor fi agreate la sosirea în hotel.

Rezervarea camerei
Rezervările se pot face online pe site-ul www.septimiaresort.ro.
Camerele rezervate sunt reținute pentru clienții noștri până la ora 18:00, în ziua sosirii. În cazul în care ajungeți după ora 18:00, vă rugăm să anunțați recepția hotelului, în caz contrar, rezervarea va fi anulată automat din sistemul nostru de rezervări.
Activitățile și serviciile noastre pot fi rezervate la recepția hotelului (în afara bowling-ului, a cărei rezervare poate fi făcută la restaurantul sau terasa Station Pub & Bowling).

Condiții de cazare și plecare:
Ziua hotelieră începe cu ora 14:00 (check-in).
Ziua hoteliera se termina la ora 11:00 (check-out). La eliberarea camerelor, se face verificarea acestora, iar lipsurile sau daunele provocate de client se va recupera integral de la client înainte sau după plecarea lui din hotel.
Serviciile de SPA, dacă sunt incluse în pachetul achiziționat, pot fi folosite până la predarea camerei.
În cazul în care eliberarea camerei se face până la ora 18:00 (late check-out), clientul va plăti în plus 50% din tariful camerei, iar după ora 18:00, clientul va plăti 100% tariful camerei.

Condiţii de rezervare/anulare
La rezervare oaspeții vor plăti un avans de 50% din valoarea sejurului achiziționat sau vor garanta rezervarea cu cardul de credit prin sistemul de rezervare pe site-ul www.septimiaresort.ro
Valoarea rămasă se va plăti la sosire sau cu o zi înaintea plecării.
Condiţii de anulare: rezervarea se poate anula fără penalizare cu două zile înaintea sosirii. În perioada Sărbătorilor și alte perioade de sezon termenul de renunțare poate să diferă, acest fapt va fi specificat în oferta personalizată al clientului.
Taxa de anulare: Dacă anularea se face mai puțin de 2 zile înaintea sosirii sau în cazul în care clientul nu se prezintă (noshow), clientul va plăti integral serviciile comandate.

Modilități de plată:
Cash: Lei sau EURO (numai clienții din străinătate)
Card credit: VISA, Mastercard, Maestro
Tichete și carduri de vacanță ( Sodexo, Edenred, Cheque Dejeuner): numai împreună cu serviciile de cazare.În cazul tichetelor și cardurilor de vacanță este obligatorie prezența titularului acestora.
Toate facturile se emit în RON, indiferent de modul de rezervare al serviciilor ( posta electronica, telefon sau online). Dacă plata se face folosind un card Eur, vom extrage plata direct în RON la cursul BNR al zilei.
În cazul plății în avans, rezervările vor fi confirmate după ce avem înregistrarea banilor în contul nostru.
Facturarea se face între orele 07.00-21.30. La plecările înainte de 07.00 dimineața sau la plecările după ora 21.30 vă rugăm să cereți factura de la recepție cu o zi înainte.

Animale de companie
Sunt acceptate în camerele noastre, animale de companie cu condiția de a cântări sub 5 kg și de a achita un cost suplimentar. Daunele provocate de animale vor fi suportate de proprietarul acestora.
Este interzisă accesul la SPA/ștrand și intrarea în restaurantul hotelului cu animale de companie.

Comportamentul în hotel
Vă rugăm să păstrați liniștea în hotel, să nu deranjați confortul altor oaspeți, mai ales după orele 22.00.
În restaurantul hotelului accesul în costumul de baie este strict interzis (ținută decenta).
Este interzisă folosirea utilităților camerelor și a hotelului în afara acestora.
Echipamentele și accesoriile din dotarea camerelor precum și cele din Centrul de SPA vor fi folosite în mod corespunzător.
Daunele sau pagubele provocate vor fi plătite de către autorul acestora sau de reprezentantul lor legal.
Fumatul este interzis atât în camere cât și în spațiile publice ale hotelului. Avem spații special amenajate, pentru fumători, pe care vă rugăm să le folosiți.
Taxa aplicabilă pentru nerespectarea acestui regulament este de 100 RON!
Centrul SPA vă asigură prosope și le puteți achiziționa de la recepția acestuia pe baza cardului de cameră.
Vă rugăm să nu folosiți în Centrul de SPA prosoapele din camere.
În cazul în care folosiți halatul la SPA vă rugăm să-l aduceți înapoi în cameră.

Siguranţa
Pe teritoriul hotelului funcționează mai multe camere video de supraveghere, care vă oferă siguranța necesară.
Camerele sunt dotate cu seif, vă rugăm să-l folosiți pentru bunurile de valoare. Nu garantăm siguranța pentru lucrurile uitate în cameră.
La părăsirea camerelor întotdeauna ușile trebuie încuiate.
Atunci când găsiți bunuri care nu vă aparțin, vă rugăm să le predați la recepție.
Dacă părăsiți hotelul vă sugerăm să lăsați cheia la recepție. Taxa aplicabilă pentru pierderea cheii este de 100 RON.
Este interzisă depozitarea substanțelor interzise, a materialelor inflamabile, toxice sau explozive în cameră.
Vă rugăm să nu folosiți alte echipamente sau aparate în afara celor din dotarea camerei (fierbător, espressor, boiler, fier de călcat). Dacă aveți haine care necesită a fi călcate vă rugăm să cereți la recepție acest serviciu.
În cazul în care observați o defecțiune sau un accesoriu lipsa în dotarea camerei, vă rugăm să anunțați la recepția hotelului.

Spaţiul de parcare
Hotelul nostru este dotat cu o parcare cu barieră rezervată oaspeților noștri din hotel pe care o pot folosi în mod liber. La sosire veți primi un card de acces în parcare, pe care vă rugăm să-l predați la părăsirea hotelului.
Este interzisă parcarea în fața hotelului.

Micul dejun/alte mese
Micul dejun este inclus în tariful camerei și îl puteți servi la restaurantul hotelului între orele 07.00 – 10.00, în timpul săptămânii și 8.00-11.00 la sfârșitul săptămânii (weekend). Vă rugăm să nu luați în cameră alimente de la micul dejun. În caz contrar veți plăti adițional 9 euro, tariful micului dejun.
La micul dejun și alte mese, vă rugăm să aveți ținuta corespunzătoare, este interzisă intrarea în restaurant în costum de baie.
Dacă părăsiți hotelul înainte de ora 07.00 la cerere vă pregătim micul dejun la pachet.
Vă rugăm să anunțați la recepție intenția de a lua micul dejun după ora 10.00. Dacă nu anunțați, putem să vă asigurăm micul dejun după ora 10.00 la un preț suplimentar.
Băuturile și alimentele cumpărate din afara hotelului pot fi consumate numai în cameră având grijă de utilitățile camerei. Pagubele cauzate vor fi plătite la plecare.
Puteți face rezervări de masă la recepția hotelului.
Rezervarea la bowling poate fi făcută la restaurantul sau terasa hotelului.
Ultima comandă la restaurant/terasă poate fi făcută la ora 22:00.

Centru SPA
Centrul SPA și ștrandul exterior pot fi accesate de clienți până la predarea camerei (maxim până la ora 11:00).Vă putem asigura șezlonguri în funcție de disponibilitate. Rezervarea șezlongurilor se poate face până la ora 11:00 la recepția SPA-ului.
Purtarea brățărilor oferite de noi este obligatorie la ștrand! Orice client la centrul SPA va avea acces doar cu cartonașele de cameră și va primi un prosop de la recepția SPA-ului, trebuie doar să cereți.
Vă rugăm foarte frumos ca prosoapele din cameră să nu fie duse la centrul SPA.
Dacă folosiți halatele de baie, la centru spa/ștrandul exterior , vă rugăm să le duceți înapoi în cameră.

Regulament Covid-19
Rugăm clienții să respecte indicațiile referitoare la distanțarea socială!
Purtarea măștii în interior este obligatorie!
Vă rugăm să folosiți soluțiile de dezinfectare a mâinilor oferite de hotel!
Pentru SPA-ul interior  clienții pot face rezervare a câte 3 ore pentru a nu se depăși numărul de persoane autorizate! Pe toată perioada zilei, SPA-ul are ore fixe la care va fi dezinfectat. Pe o pistă de bowling pot avea acces maxim 4 persoane!